.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 2 شنبه

* فروش و استفاده از لباس هاي تنگ در استان آچه غربي اندونزي غير شرعي و ممنوع اعلام شد. رملي منصور از مقامات اين استان در اين باره گفت: مي خواهيم در استان آچه غربي قوانين اسلامي را در زندگي روزانه مردم اجرا كنيم و در اين راستا تلاش خواهيم كرد تا پوشش اسلامي را در استان رواج دهيم و بدين منظور به بانواني كه شلوار تنگ مي‌پوشند دامن‌هاي بلند به صورت رايگان اهدا خواهد شد. وي افزود: اين قانون تنها به بانوان تعلق ندارد بلكه مردان نيز بايد از پوشيدن شلوارك در اماكن عمومي پرهيز كنند، اين قوانين گرچه براي برخي از افراد سخت است ليكن ما در برابر پيشگاه خداوند متعال مسووليت سنگيني داريم. فروشگاه هاي ا ين استان نيز از فروش لباسهاي تنگ براي بانوان منع شده اند.
* خانم "راحيل رضا" نويسنده كانادايي پاكستاني تبار 60 ساله، امامت نماز جمعه در "مركز فرهنگي اسلامي" شهر آكسفورد در انگليس و ايراد دو خطبه جمعه را برعهده گرفت. خانم "راحيل رضا" حدود پنج سال پيش نيز نماز جمعه مشابهي در شهر تورنتو، پايتخت كانادا برگزار كرد و پس از آن بلافاصله مورد تهديد افراد ناشناس قرار گرفت و ناگزير از كانادا فرار كرد. پس از آن طي گفتگويي رسانه اي گفت: من واقعا در حد يك امام جمعه نيستم بلكه با اين كار فقط مي خواهم به نمازگزاران يادآوري كنم كه حدود 50% از پيروان دين اسلام را هم زنان تشكيل مي دهند. قرار است كنفرانسي بين المللي تحت عنوان "اسلام راهي به جلو" در روزهاي آينده در دانشگاه آكسفورد برگزار شود كه اقدام اين زن پاكستاني مقدمه اي براي آنست.
* روزنامه "ملت ما" كه قرار است با صاحب امتيازي محسن رضائي منتشر شود، در پاسخ به خبري كه در ستون جهت اطلاع چاپ شد توضيح داد: "روزنامه ي "ملت ما" با هدف تقويت مشي اعتدالي در كشور، از ماه ها قبل رايزني با اساتيد و مديران عرصه ي روزنامه نگاري را در كنار جلسات هم انديشي با صاحب نظران فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي كشور آغاز كرده كه همچنان درحال انجام است. اين روزنامه، با صاحب امتيازي دكتر محسن رضايي و مدير مسئوولي امير حسين مروي و با تشكيل شوراي سياست گذاري، در تلاش است روزنامه اي با رويكرد اصولگرايي اصيل و نگاه كارشناسي و تعقلي به امور را در راستاي منافع ملي منتشر نمايد. همچنين به اطلاع مي رساند كه خبر منتشره درخصوص حامي مالي روزنامه، قرين صحت نبوده و از اساس تكذيب مي گردد."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.